Kategorie

Producenci

Informacja

Przesyłki wysyłamy w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty lub otrzymania maila z prośbą o wysyłkę za pobraniem. Proszę jednak pamiętać, że pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.
Przekazanie wpłaty nadanej w okienku pocztowym trwa nawet 7 dni roboczych.

Paczki wysyłamy Pocztą Polską lub firmą kurierską, zgodnie z wniesioną przez Kupującego opłatą, na podstawie cennika dostaw. Proszę pamiętać, że zamówienia realizujemy tylko od poniedziałku do piątku (pięć dni w tygodniu).

Nie ponosimy odpowiedzialności za czas realizacji usług przewoźników. Proszę pamiętać, że przesyłka ekonomiczna jest tańszą opcją transportu. W przypadku wyboru opcji ekonomicznej Poczta Polska może taką przesyłkę dostarczać nawet 12 dni roboczych. Jeśli zależy Państwu na czasie, proponujemy opłacić przesyłkę priorytetową lub kurierską.

Przesyłki ekonomiczne (list zwykły oraz list zwykły priorytetowy) nie mają nr nadawczych, nie są rejestrowane ani ubezpieczone. W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia takiej przesyłki tracą Państwo możliwość roszczenia jakichkolwiek praw do odszkodowania z tytułu niedostarczenia przesyłki lub dostarczenia jej w stanie uszkodzonym.

Zachęcamy do wybrania wysyłki za pomocą firmy kurierskiej.

Kupujący jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej, nawet jeśli przesyłka nie wygląda na uszkodzoną. Pracownik poczty lub firmy kurierskiej musi na żądanie Kupującego spisać protokół uszkodzenia, nie może odmówić Kupującemu. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie protokołu uszkodzenia. W przypadku braku protokołu uszkodzenia reklamacja Kupującego nie zostanie uwzględniona.

Wysyłka kurierska oznacza usługę Poczty Polskiej. Poczta deklaruje, że "Przesyłkę Biznesową" dostarczy nie później niż dzień nadania + max 2 dni (zazwyczaj jeden dzień).

Decydując się na zakup i wysyłkę udzielają nam Państwo pełnomocnictwa do jednorazowego reprezentowania Państwa w Urzędzie Pocztowym lub siedzibie firmy kurierskiej . Pełnomocnictwo dotyczy opłacenia przesyłki i nadania jej na wskazany w FORMULARZU ZAMÓWIENIA adres w Państwa imieniu.

Jeśli zostali Państwo poinformowani o wysyłce, ale paczka nie dotarła, prosimy o podjęcie następujących działań:
Przy wysyłce Pocztą Polską
-
sprawdzenie, czy nie posiadają państwo wystawionego przez pocztę awizo;
-
zatelefonowanie na najbliższą pocztę, z pytaniem, czy paczka nie jest awizowana.
-
Jeżeli przesyłki nie ma, prosimy o kontakt telefoniczny w celu podjęcia przez nas czynności wyjaśniających. Prześlemy na adres e-mail numer nadawczy przesyłki, z którym należy udać się do właściwego miejscowo urzędu pocztowego.

Przy wysyłce kurierem: Numer nadawczy przesyłki otrzymują Państwo automatycznie po wysłaniu przesyłki drogą mailową. W razie skasowania / braku powyższej informacji, prosimy o kontakt mailowy z prośbą o podanie numeru nadawczego przesyłki. W razie braku odpowiedzi w ciągu 24h prosimy o kontakt telefoniczny.

W razie nieodebrania przesyłki, koszty zwrotu i ponownej wysyłki ponosi Kupujący!

Jeżeli po sprawdzeniu przesyłki i podaniu numeru nadawczego na poczcie okazuje się, że przesyłka nie dotarła prosimy o poinformowanie nas o tym. Zgodnie z prawem pocztowym 15-ego dnia od daty nadania składamy reklamację w sprawie zaginięcia przesyłki. Ustawowy czas rozpatrzenia reklamacji przez Pocztę Polską to 30 dni. Po otrzymaniu potwierdzenia o zaginięciu przesyłki od Poczty zwracamy pieniądze za towar lub wysyłamy go ponownie. Przypominam, że reklamować można tylko przesyłki ubezpieczone i rejestrowane.